דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות ונציאניים 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3230 פעמים ]

וילונות.

 

עם השנים התחום של וילונות לבית עבר מטמורפוזה של ממש – גם מבחינת החומרים הרבים מהם עשויים וילונות, גם מבחינת הסוגים הרבים והשונים של וילונות הגודשים את השוק, ואפילו מבחינה טכנולוגית. היום כל גיחה לחנות וילונות תפגיש אתכם עם עולם מושגים חדש וגדול: יש וילונות מיקדו, וילונות רומאיים, וילונות ונציאניים, וילונות גלילה, וילונות רפרפות, וילונות ורטיקליים ומה לא. נדמה שהיום הלקוחות – הן הלקוחות הפרטיים המחפשים וילונות לבית והן הלקוחות המסחריים המחפשים פיתרונות לחלונות משרדים ובתי עסק – מחפשים את הסוגים הכי מיוחדים וחדישים של וילונות מהדור החדש. כולם הולכים על מראה נקי או היי-טקי, ולעתים אף יעדיפו וילונות חשמליים מיוחדים, המילה האחרונה בתחום טכנולוגיית הווילונות, שפועלים באמצעות כפתור או שלט.

 

יש רק חדר אחד שבו לנצח יעדיפו הלקוחות לבחור וילונות מהסוג המסורתי יותר, עם הבד הרך והמתנפנף: אלו יהיו תמיד וילונות לחדר ילדים. יש משהו בחדר הזה שקורא לוותר על וילונות קשיחים יותר בצורתם, כמו וילונות מתקפלים או וילונות גלילה ורפרפות, השומרים על המראה המתוח שלהם. בחדר ילדים יש משהו הקורא לנו לבחור וילונות של פעם, רכים יותר, גולשים, המגיבים לכל משב רוח. אולי זה בשל נטייתם של הורים להרהר לפתע בילדותם עם כניסתו של ילד חדש במשפחה, ואזי להעדיף את המסורת – מה שהיה טוב בשבילי כילד יהיה טוב גם לילדיי. אולי זה הרצון לחזור למשהו תמים יותר, טהור ופשוט, נטול קווים קשיחים, הרחק מן המודרניות והשימושיות גרידא.

 

בחדר הילדים, כך נראה, יעדיפו ההורים וילונות מסורתיים יותר מאשר בשאר הבית בגלל החשיבה על העיצוב לפני החשיבה על הפונקציונאליות. בחדרים אחרים ינחו את ההורים שיקולי הצורך בהצללה או באטימת האור, בעוד בחדר המוקדש לילדם הרך ירשו לעצמם לבחור וילונות באופן חופשי יותר, להשקיע ולעצב כדי לתת לתינוק החדש את הטוב ביותר. בנוסף, פעמים רבות ההעדפה לאותם וילונות מודרניים בכל שאר חדרי הבית נובעת מרצון להישאר מעודכנים. שהלא בסלון ישנה טלוויזיה פלסמה או LCD החדישה ביותר לצד מערכת וידאו ביתית, הריהוט הוא מודרני, הריצוף מתרחק ממרצפות האבן המשעממות של פעם לטובת פרקט וקרמיקה – ועל כן גם הבחירה בסוג וילונות לחדרים שכאלו צריכה להיות בהתאם: כלומר, מותאמת לקו המודרני של ימינו אנו, ומתרחקת מהטעם השמרני והמסורתי. וילונות אווריריים בצבע ורוד ייראו נהדר בתוך חדר הילדים, אך אותם וילונות פשוט לא יתאימו לחלל הסלון המודרני, ובטח שלא לפלטת הגוונים המשמשים בעיצובו.

 

בעיצוב חדר הילדים ההורים מרשים לעצמם להשתולל ולהעיז יותר בבחירת וילונות. הם יעדיפו וילונות הנותנים לאור להיכנס לחדר, ויבחרו וילונות בעלי דוגמא ילדותית ועליזה. באופן לא מפתיע, וילונות ורודים הם עדיין בבחינת "מאסט" לחדרי ילדות. עם זאת, בחדר ילדים המיועד לבן עדיין יעדיפו ההורים לבחור בכל זאת צבעים בהירים, המסמלים רוך ותקווה, גם אם אלו יהיו בכל זאת גווני כחול, ירוק וכו'.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב